Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
GUIDE - Montera själv - GUIDE
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1041173" data-attributes="member: 83225"><p>Liten update: Nu har jag monterat dit bindningen på en planka igen (i processen har jag också fått fram en bra mall i lite tjockare plåt, vilket jag kan använda även på skidorna) För att undvika det senaste problemet så monterade jag tådelen utifrån rätt sulmått men kapade 10mm på hälmåttet. Då verkar det bli klart bättre. </p><p></p><p>Ett annat problem nu dock är att häldelen återigen verkar ha hamnat liiiite snett. När jag trycker i tån och sen ska trycka fast hälen ligger stiften nån mm snett. Det är inga som helst problem att trycka fast den men frågan är då om nån mm i hälen kan påverka fjädrarna så att DIN blir fel eller ifall det funkar alldeles utmärkt trots nån mm off i hälen?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1041173, member: 83225"] Liten update: Nu har jag monterat dit bindningen på en planka igen (i processen har jag också fått fram en bra mall i lite tjockare plåt, vilket jag kan använda även på skidorna) För att undvika det senaste problemet så monterade jag tådelen utifrån rätt sulmått men kapade 10mm på hälmåttet. Då verkar det bli klart bättre. Ett annat problem nu dock är att häldelen återigen verkar ha hamnat liiiite snett. När jag trycker i tån och sen ska trycka fast hälen ligger stiften nån mm snett. Det är inga som helst problem att trycka fast den men frågan är då om nån mm i hälen kan påverka fjädrarna så att DIN blir fel eller ifall det funkar alldeles utmärkt trots nån mm off i hälen? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
GUIDE - Montera själv - GUIDE
Tillbaka
Topp