Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
GUIDE - Montera själv - GUIDE
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Piglet55" data-source="post: 1041330" data-attributes="member: 35223"><p>Problemet är ju när proffsen är minst lika klappkassa. Men några lysande undantag är det inte direkt lätt att hitta någon som kan montera ett par dynafit. Eller var i alla fall för 2-3 år sen när jag började montera dem själv. Största anledningen för mig var helt enkelt att det inte fanns någon som var kompetent nog i närheten av mitt hem, Gävle. </p><p></p><p>Så här 6-7 par skidor senare så skulle jag ju kunna vända på det och säga att jag faktiskt har råd att sabba ett par skidor för de pengarna jag har sparat in på monteringen. Sen är det ju väldigt sällan man sabbar ett par skidor så illa att dom inte går att använda. </p><p></p><p>Med detta sagt finns det givetvis butiker som har både utrustning och kompetens i överflöd, i mitt fall är det Åre skidsport eller Alpint som brukar få hjälpa till när det är något jag känner att jag inte fixar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Piglet55, post: 1041330, member: 35223"] Problemet är ju när proffsen är minst lika klappkassa. Men några lysande undantag är det inte direkt lätt att hitta någon som kan montera ett par dynafit. Eller var i alla fall för 2-3 år sen när jag började montera dem själv. Största anledningen för mig var helt enkelt att det inte fanns någon som var kompetent nog i närheten av mitt hem, Gävle. Så här 6-7 par skidor senare så skulle jag ju kunna vända på det och säga att jag faktiskt har råd att sabba ett par skidor för de pengarna jag har sparat in på monteringen. Sen är det ju väldigt sällan man sabbar ett par skidor så illa att dom inte går att använda. Med detta sagt finns det givetvis butiker som har både utrustning och kompetens i överflöd, i mitt fall är det Åre skidsport eller Alpint som brukar få hjälpa till när det är något jag känner att jag inte fixar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
GUIDE - Montera själv - GUIDE
Tillbaka
Topp