Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
GUIDE - Montera själv - GUIDE
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1089384" data-attributes="member: 83225"><p>Tror du att det blir enklare om man limmar gamla hålen först? Jag funderade på ifall limmet blir hårdare än träet efter härdning och därför istället trycker borret åt sidan? </p><p></p><p>Frihand är ju en liten utmaning oavsett men jag har skaffat en vettig borrguide och det hål som ska borras är ju 9mm drygt, så det är ju klart större än det befintliga. Jag kommer även borra och montera med 4mm hål först och det kommer att få plats utan att det blir överlapp...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1089384, member: 83225"] Tror du att det blir enklare om man limmar gamla hålen först? Jag funderade på ifall limmet blir hårdare än träet efter härdning och därför istället trycker borret åt sidan? Frihand är ju en liten utmaning oavsett men jag har skaffat en vettig borrguide och det hål som ska borras är ju 9mm drygt, så det är ju klart större än det befintliga. Jag kommer även borra och montera med 4mm hål först och det kommer att få plats utan att det blir överlapp... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
GUIDE - Montera själv - GUIDE
Tillbaka
Topp