Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
GUIDE - Montera själv - GUIDE
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1209382" data-attributes="member: 83225"><p>Har fått frågan ibland om moteringar i PM så jag tänkte att nästa montering tar jag på en gopro på huvudet. Sagt och gjort. Tyvärr blev filmen 23 minuter lång men jag vete katten vad jag ska klippa bort riktigt. Jag tänker att det är bättre att det finns för mycket än för lite. När man inte gjort något innan brukar den största vinningen vara att se någon annan göra momenten. Jag tänkte sen i nästa steg montera inserts också. Jag vill dock alltid montera vanligt först så att jag vet att hålen är rätt utifrån de faktiska bindningarna. Så det kommer en film till snart. </p><p>[MEDIA=youtube]WirZxVEPRE4[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1209382, member: 83225"] Har fått frågan ibland om moteringar i PM så jag tänkte att nästa montering tar jag på en gopro på huvudet. Sagt och gjort. Tyvärr blev filmen 23 minuter lång men jag vete katten vad jag ska klippa bort riktigt. Jag tänker att det är bättre att det finns för mycket än för lite. När man inte gjort något innan brukar den största vinningen vara att se någon annan göra momenten. Jag tänkte sen i nästa steg montera inserts också. Jag vill dock alltid montera vanligt först så att jag vet att hålen är rätt utifrån de faktiska bindningarna. Så det kommer en film till snart. [MEDIA=youtube]WirZxVEPRE4[/MEDIA] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
GUIDE - Montera själv - GUIDE
Tillbaka
Topp