Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
GUIDE - Montera själv - GUIDE
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zerode" data-source="post: 1246738" data-attributes="member: 145112"><p>Jag rekommenderar dig att gå på hänvisad montering </p><p>Du kommer få en skida som har de egenskaper du söker i den då</p><p></p><p>Har inte åkt något på Kanjo, men rätt mycket på Kendo88 som är snäppet bredare, och det jag gillar hos den är att den är lugn och fin i långa svängar med enkel att göra snabba korta också, en grym allround skida helt enkelt </p><p>Eftersom de tillhör samma familj så finns dessa egenskaper även hos Kanjo. </p><p></p><p>Jag pajade mitt knä för några år sedan, och har inte känt att jag varken vill ha skidor som är kvickare eller långsammare pga det </p><p>Men köper ditt resonemang och tycker du gjort ett smart val utav skida, det jag hört folk med dåliga knän klaga på mest, är breda skidor, många får ont när de går upp över 100mm i midja. </p><p>Sen känner jag givetvis de som inte känner av midjemått över 100mm trots helt söndertrasade knän, så något facit finns såklart inte </p><p>Men min tanke är att du tänker rätt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zerode, post: 1246738, member: 145112"] Jag rekommenderar dig att gå på hänvisad montering Du kommer få en skida som har de egenskaper du söker i den då Har inte åkt något på Kanjo, men rätt mycket på Kendo88 som är snäppet bredare, och det jag gillar hos den är att den är lugn och fin i långa svängar med enkel att göra snabba korta också, en grym allround skida helt enkelt Eftersom de tillhör samma familj så finns dessa egenskaper även hos Kanjo. Jag pajade mitt knä för några år sedan, och har inte känt att jag varken vill ha skidor som är kvickare eller långsammare pga det Men köper ditt resonemang och tycker du gjort ett smart val utav skida, det jag hört folk med dåliga knän klaga på mest, är breda skidor, många får ont när de går upp över 100mm i midja. Sen känner jag givetvis de som inte känner av midjemått över 100mm trots helt söndertrasade knän, så något facit finns såklart inte Men min tanke är att du tänker rätt [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
GUIDE - Montera själv - GUIDE
Tillbaka
Topp