Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
GUIDE - Montera själv - GUIDE
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1247165" data-attributes="member: 144594"><p>Min fru gick från Kenja (damvarianten av Kendo) till Yumi (damvarianten av Kanjo) och är mycket nöjd. Hon gillade iofs sina Kenjas också (älskade dem faktiskt) men de pensionerades (tidig version utan rocker mm) och Yumin verkar vara litet snällare utan att hon upplever ngt negativt. Hon får också ont i knäna, mer med Kenja och mindre nu, men jag tror hennes pjäxor är litet för mjuka/låga och inte riktigt matchar hennes benstyrka och dessa skidor. Det är ju trots allt inga nybörjarskidor och man vill få ner den kraft/teknik man har i benen ner till skidan utan att pjäxan slarvar bort något på vägen. Jag ser tydligt att båda dessa skidor premierar en god åkstil och rekommenderar dem högt och lågt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1247165, member: 144594"] Min fru gick från Kenja (damvarianten av Kendo) till Yumi (damvarianten av Kanjo) och är mycket nöjd. Hon gillade iofs sina Kenjas också (älskade dem faktiskt) men de pensionerades (tidig version utan rocker mm) och Yumin verkar vara litet snällare utan att hon upplever ngt negativt. Hon får också ont i knäna, mer med Kenja och mindre nu, men jag tror hennes pjäxor är litet för mjuka/låga och inte riktigt matchar hennes benstyrka och dessa skidor. Det är ju trots allt inga nybörjarskidor och man vill få ner den kraft/teknik man har i benen ner till skidan utan att pjäxan slarvar bort något på vägen. Jag ser tydligt att båda dessa skidor premierar en god åkstil och rekommenderar dem högt och lågt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
GUIDE - Montera själv - GUIDE
Tillbaka
Topp