Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
GUIDE - Montera själv - GUIDE
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wille1504" data-source="post: 1274379" data-attributes="member: 156543"><p>Jag brukar fixa en boot center-linje som går rakt över skidan. Använder sedan pappret som ingår i vissa pappersmallar (det som räknar ner från ca 10cm på varje sida till mitten). Eftersom jag har boot center som en linje kan jag kontrollera att pappret inte hamnar snett med en linjal. Gör tre-fyra markeringar framför bootcenter och lika många bakom och drar sedan lång linje med linjal. Tycker det brukar bli bra, men det tar ju en stund.</p><p></p><p>Också tänkt på centerlinje i topsheet, och det skulle verkligen spara tid. För närvarande går typ halva tiden det tar att montera till att fixa centerlinje.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wille1504, post: 1274379, member: 156543"] Jag brukar fixa en boot center-linje som går rakt över skidan. Använder sedan pappret som ingår i vissa pappersmallar (det som räknar ner från ca 10cm på varje sida till mitten). Eftersom jag har boot center som en linje kan jag kontrollera att pappret inte hamnar snett med en linjal. Gör tre-fyra markeringar framför bootcenter och lika många bakom och drar sedan lång linje med linjal. Tycker det brukar bli bra, men det tar ju en stund. Också tänkt på centerlinje i topsheet, och det skulle verkligen spara tid. För närvarande går typ halva tiden det tar att montera till att fixa centerlinje. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
GUIDE - Montera själv - GUIDE
Tillbaka
Topp