Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
GUIDE - Montera själv - GUIDE
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eriC1" data-source="post: 1311699" data-attributes="member: 59831"><p>Yes vill bara att butiken gör rätt för sig.</p><p>Alla kan väl göra fel, men det jag stör mig på är att jag var övertydlig hur jag ville ha det monterat, men ändå blev det fel.</p><p></p><p>Om jag jobbade med sånt och jag var osäker hur kunden ville ha det (men i detta fall inte kunde läsa lappen med instruktioner som var klistrad på skidan), så hade jag ringt numret som stod på skidan och frågat hur det skulle monteras, med tanke på att det fanns 2 olika sätt att göra det på.</p><p></p><p>Därav tänker jag att personen som skruvat sket högaktningsfullt i att fundera, och bara gjorde det som gick snabbast. Alternativ 2 så hade han kanske bara en dålig dag, och gör rätt 99% av tiden i normalfallet.</p><p></p><p>Jag kommer prova åka med distansplattan, och stör jag mig på det så skruvar jag väl om, själv då såklart. Detta var helt klart sista gången jag lät någon annan skruva mina tech-bindningar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eriC1, post: 1311699, member: 59831"] Yes vill bara att butiken gör rätt för sig. Alla kan väl göra fel, men det jag stör mig på är att jag var övertydlig hur jag ville ha det monterat, men ändå blev det fel. Om jag jobbade med sånt och jag var osäker hur kunden ville ha det (men i detta fall inte kunde läsa lappen med instruktioner som var klistrad på skidan), så hade jag ringt numret som stod på skidan och frågat hur det skulle monteras, med tanke på att det fanns 2 olika sätt att göra det på. Därav tänker jag att personen som skruvat sket högaktningsfullt i att fundera, och bara gjorde det som gick snabbast. Alternativ 2 så hade han kanske bara en dålig dag, och gör rätt 99% av tiden i normalfallet. Jag kommer prova åka med distansplattan, och stör jag mig på det så skruvar jag väl om, själv då såklart. Detta var helt klart sista gången jag lät någon annan skruva mina tech-bindningar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
GUIDE - Montera själv - GUIDE
Tillbaka
Topp