Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
GUIDE - Montera själv - GUIDE
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jolfh" data-source="post: 838894" data-attributes="member: 90307"><p>En snabb fråga bara. Är det någon som har monterat Jester med mallarna som finns i TGR-tråden? För nu när jag håller på så stämmer inte hålen för tådelen - avståndet mellen främre och bakre raden är ca 2 mm för kort. I sidled stämmer dock mallen perfekt.</p><p></p><p>Jag har kollat skalan och den stämmer - alltså bör det vara fel mått på mallen? Visserligen går det ju att flytta ena raden men jag skulle ändå vilja veta om det är någon annan som har haft samma problem eller om det bara är jag som är sämst. Eller är det kanske så att måtten ändrats på nyare modeller?</p><p></p><p>Edit: Flyttade fram främre raden och borrade. Blev bra!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jolfh, post: 838894, member: 90307"] En snabb fråga bara. Är det någon som har monterat Jester med mallarna som finns i TGR-tråden? För nu när jag håller på så stämmer inte hålen för tådelen - avståndet mellen främre och bakre raden är ca 2 mm för kort. I sidled stämmer dock mallen perfekt. Jag har kollat skalan och den stämmer - alltså bör det vara fel mått på mallen? Visserligen går det ju att flytta ena raden men jag skulle ändå vilja veta om det är någon annan som har haft samma problem eller om det bara är jag som är sämst. Eller är det kanske så att måtten ändrats på nyare modeller? Edit: Flyttade fram främre raden och borrade. Blev bra! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
GUIDE - Montera själv - GUIDE
Tillbaka
Topp