Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Guidekurs Nortlander 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="virre" data-source="post: 801016" data-attributes="member: 44875"><p>Aaa fan som sagt, jag sa det på min intervju och hoppas verkligen på det!</p><p>Ok, det är ju ett par schyssta allround skidor om man inte haft ett par tidigare, om du köper nya här hemma och bo i Stockholm så gå till Alpingaraget, de har inte de billigaste priserna men är grymt duktiga och trevliga. </p><p>jag rekommenderar inte skidbytarboden, jag var där förra veckan och snackade med dom ifall de kunde ta in ett par skidor och fick mest en axelryckning som svar, helt kass kundservice och bemötande!</p><p></p><p>Mmm det har du nog rätt i, det kommer va blåis under ett slasklager. Jag hoppas dock på att det kommit lite i offpisten så man kan få känna lite på det istället för att trängas i blåis pisten!</p><p></p><p>Ok, det kommer bli så JÄVLA grymt! Jag längtar som fan, sitter typ och studsar i stolen hemma och har just plockat fram mina skidor för att klämma och känna lite :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="virre, post: 801016, member: 44875"] Aaa fan som sagt, jag sa det på min intervju och hoppas verkligen på det! Ok, det är ju ett par schyssta allround skidor om man inte haft ett par tidigare, om du köper nya här hemma och bo i Stockholm så gå till Alpingaraget, de har inte de billigaste priserna men är grymt duktiga och trevliga. jag rekommenderar inte skidbytarboden, jag var där förra veckan och snackade med dom ifall de kunde ta in ett par skidor och fick mest en axelryckning som svar, helt kass kundservice och bemötande! Mmm det har du nog rätt i, det kommer va blåis under ett slasklager. Jag hoppas dock på att det kommit lite i offpisten så man kan få känna lite på det istället för att trängas i blåis pisten! Ok, det kommer bli så JÄVLA grymt! Jag längtar som fan, sitter typ och studsar i stolen hemma och har just plockat fram mina skidor för att klämma och känna lite :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Guidekurs Nortlander 2010
Tillbaka
Topp