Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Guidekurs Nortlander 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DanneFARB" data-source="post: 801019" data-attributes="member: 103936"><p>Okej! Köpte mina pjux på alpingaraget nere i helsingborg, bor i Halmstad. Så upp till Stockholm var inte riktigt aktuellt :P Riktigt bra service där, har lite problem med min höger fot där jag har en knuta som verkar som fan om jag har på mig pjäxor under en längre tid, men dom lovade att värma upp plasten och vidga på den lite utan extra kostnad. Några mer tips på skidor som är liknande lorden? alltså typ, inte över 90 midja, twin tip eller nån slags rocker men som ändå inte är till för bara freestyle. inte hittat mkt i det segmentet..</p><p></p><p>Även om man ser fram emot skidåkningen så får man nog vänta sig en hel del lektioner utöver dom 2 dagarna ;P</p><p></p><p>Gick runt i min outfit typ halva dagen igår xD</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DanneFARB, post: 801019, member: 103936"] Okej! Köpte mina pjux på alpingaraget nere i helsingborg, bor i Halmstad. Så upp till Stockholm var inte riktigt aktuellt :P Riktigt bra service där, har lite problem med min höger fot där jag har en knuta som verkar som fan om jag har på mig pjäxor under en längre tid, men dom lovade att värma upp plasten och vidga på den lite utan extra kostnad. Några mer tips på skidor som är liknande lorden? alltså typ, inte över 90 midja, twin tip eller nån slags rocker men som ändå inte är till för bara freestyle. inte hittat mkt i det segmentet.. Även om man ser fram emot skidåkningen så får man nog vänta sig en hel del lektioner utöver dom 2 dagarna ;P Gick runt i min outfit typ halva dagen igår xD [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Guidekurs Nortlander 2010
Tillbaka
Topp