Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Guidekurs Nortlander 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="virre" data-source="post: 801026" data-attributes="member: 44875"><p>Ok, de är säkert lika duktiga där!</p><p>När du köper pjäxor, be alltid att få dem formgjutna om det går, det är oslagbart om du ska säsonga, inte lika viktigt ifall man bara åker nån vecka om året men riktigt skönt ifall du åker varje dag på en säsong!</p><p>Varför vill du inte ha rocker skida för? Jag har ett par Black Crows Navis 186:or, de är en riktigt fin allround skida, har inget att klaga på där!</p><p>Men andra skidor om du inte vill ha rocker eller en midja över 90mm som jag testat är:</p><p></p><p>Dynastar Mythic Rider</p><p>Völkl Ac 50</p><p>K2 Apache Recon</p><p></p><p>De är helt ok, lite för smala för mig men annars kan jag rekommendera som har lite rocker, lite bredare men samtidigt jävligt roliga skidor:</p><p></p><p>K2 Coomback</p><p>Black Crows Navis 186</p><p>K2 Obsethed</p><p>Dynastar Legend Pro Rider</p><p></p><p>De är det jag testat där nere som har de dimensionerna du verkar leta efter. Sen så tycker jag personligen det är roligare med fetare skidor som de senare jag angav. Jag tror att du kommer tröttna och ångra dig om du köper de första jag angav, du kommer ju göra en hel säsong och tror att de nedersta kommer göra dig till en mycket bättre skidåkare.</p><p>Många tror att det är omöjligt att åka med de i pisterna, men icke! Fan det är mycket bättre när man har pistvisning och pisterna är uppåkta och förstörda av okunninga britter! Lita på mig, jag har varit med om det!</p><p></p><p></p><p>Jo det räknar jag också med, många trötta teorilektioner på danska :D</p><p>Hahaha! Fan vad klockrent! Skönt att träffa nån som längtar lika mycket efter vintern som jag haha!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="virre, post: 801026, member: 44875"] Ok, de är säkert lika duktiga där! När du köper pjäxor, be alltid att få dem formgjutna om det går, det är oslagbart om du ska säsonga, inte lika viktigt ifall man bara åker nån vecka om året men riktigt skönt ifall du åker varje dag på en säsong! Varför vill du inte ha rocker skida för? Jag har ett par Black Crows Navis 186:or, de är en riktigt fin allround skida, har inget att klaga på där! Men andra skidor om du inte vill ha rocker eller en midja över 90mm som jag testat är: Dynastar Mythic Rider Völkl Ac 50 K2 Apache Recon De är helt ok, lite för smala för mig men annars kan jag rekommendera som har lite rocker, lite bredare men samtidigt jävligt roliga skidor: K2 Coomback Black Crows Navis 186 K2 Obsethed Dynastar Legend Pro Rider De är det jag testat där nere som har de dimensionerna du verkar leta efter. Sen så tycker jag personligen det är roligare med fetare skidor som de senare jag angav. Jag tror att du kommer tröttna och ångra dig om du köper de första jag angav, du kommer ju göra en hel säsong och tror att de nedersta kommer göra dig till en mycket bättre skidåkare. Många tror att det är omöjligt att åka med de i pisterna, men icke! Fan det är mycket bättre när man har pistvisning och pisterna är uppåkta och förstörda av okunninga britter! Lita på mig, jag har varit med om det! Jo det räknar jag också med, många trötta teorilektioner på danska :D Hahaha! Fan vad klockrent! Skönt att träffa nån som längtar lika mycket efter vintern som jag haha! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Guidekurs Nortlander 2010
Tillbaka
Topp