Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Guldpjäxan - 07 Recensioner och tyckande
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dupa" data-source="post: 310501" data-attributes="member: 31216"><p>GP 6 Ikvällshowen smått och gott - William Fjällström</p><p>Mjaa. Rätt ok åkning och filmning. Ok klippt, vissa av tricken såg lite fladdriga ut, Låtvalet var bra men Introt och ooutrot hade jag fan helst skippat.</p><p>3/5</p><p></p><p>GP 7 Hela dan varje dag - Kristoffer Fahlgren</p><p>Får bra vibbar av denna. Härligt väder och man blir sugen på att åka. Lider dock lite av Skakig kamera och inte helt tight klippning. Valet av låt var väl ok även om det hade varit bätre med något gladare i mitt tycke. Potential men når inte ända fram.</p><p>3/5</p><p></p><p>GP 8 Information - Fredrik Häll</p><p>Sådär. Rätt skön början men åkninen var inte så varierad eller avancerad. Kul grej men inte värd en topplacering pga åkningen och klippning utöver introt.</p><p>2/5</p><p></p><p>GP 10 E14 - Martina, Linnea och Hanna Spetz</p><p>Kändes tveksam i början och första biten men sen slog det mig att den här hade fan mer att säga än många av de andra. Ser härligt ut och ganska personligt. Inget jätteavancerat när det gäller åkning och klippning men känns ändå bra. Jag vet inte om den passar som vinnare här men känns lite som ett bättre nyhetsinslag/sportspegelninslag.</p><p>3.5/5</p><p></p><p>GP 9 A trip to fonna - Andreas Olofsson</p><p>Grymt! Allt jag kan säga. Ljudet är perfekt mixat, klippningen matchar låten, Snygga vinklar, scenery bilder och grym åkning. Hade kunnat varit aningen längre med mer åkning men overall ger den ett grymt proffsigt intryck. Övergångarna mellan klippen känns rätt.</p><p>Bäst hittils 5/5!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dupa, post: 310501, member: 31216"] GP 6 Ikvällshowen smått och gott - William Fjällström Mjaa. Rätt ok åkning och filmning. Ok klippt, vissa av tricken såg lite fladdriga ut, Låtvalet var bra men Introt och ooutrot hade jag fan helst skippat. 3/5 GP 7 Hela dan varje dag - Kristoffer Fahlgren Får bra vibbar av denna. Härligt väder och man blir sugen på att åka. Lider dock lite av Skakig kamera och inte helt tight klippning. Valet av låt var väl ok även om det hade varit bätre med något gladare i mitt tycke. Potential men når inte ända fram. 3/5 GP 8 Information - Fredrik Häll Sådär. Rätt skön början men åkninen var inte så varierad eller avancerad. Kul grej men inte värd en topplacering pga åkningen och klippning utöver introt. 2/5 GP 10 E14 - Martina, Linnea och Hanna Spetz Kändes tveksam i början och första biten men sen slog det mig att den här hade fan mer att säga än många av de andra. Ser härligt ut och ganska personligt. Inget jätteavancerat när det gäller åkning och klippning men känns ändå bra. Jag vet inte om den passar som vinnare här men känns lite som ett bättre nyhetsinslag/sportspegelninslag. 3.5/5 GP 9 A trip to fonna - Andreas Olofsson Grymt! Allt jag kan säga. Ljudet är perfekt mixat, klippningen matchar låten, Snygga vinklar, scenery bilder och grym åkning. Hade kunnat varit aningen längre med mer åkning men overall ger den ett grymt proffsigt intryck. Övergångarna mellan klippen känns rätt. Bäst hittils 5/5! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Guldpjäxan - 07 Recensioner och tyckande
Tillbaka
Topp