Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Gulmarg jan 2016
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Torio" data-source="post: 1061323" data-attributes="member: 144362"><p>Hej! </p><p>Jag har inte varit där. Men jag ska försöka klämma in en månads skidåkning där om jag lyckas få en månad fritt, vilket det nu verkar som. Jag ska försöka köra mitten på januari till mitten på februari. Jag har inte börjat kolla på några detaljer innan jag vet hur det kommer att bli, men jag ska skriva här om jag hittar något matnyttigt. </p><p></p><p>Det verkar finnas billigt boende i alla fall. Och angående lavinrygga + skidor så tänker jag i så fall vara på flygplatsen i väldigt god tid. När jag har rest i Indien tidigare så har jag upptäckt att det mesta kan bli problematiskt då personalen alltid är på defensiven på grund av att Indier tenderar att alltid försöka få så mycket som möjligt ut av de surt förvärvade pengarna som spenderas på flygbiljetten. Det kanske är så att buss är ett bra (och spännande) alternativ med.</p><p></p><p>När tänkte ni åka dit?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Torio, post: 1061323, member: 144362"] Hej! Jag har inte varit där. Men jag ska försöka klämma in en månads skidåkning där om jag lyckas få en månad fritt, vilket det nu verkar som. Jag ska försöka köra mitten på januari till mitten på februari. Jag har inte börjat kolla på några detaljer innan jag vet hur det kommer att bli, men jag ska skriva här om jag hittar något matnyttigt. Det verkar finnas billigt boende i alla fall. Och angående lavinrygga + skidor så tänker jag i så fall vara på flygplatsen i väldigt god tid. När jag har rest i Indien tidigare så har jag upptäckt att det mesta kan bli problematiskt då personalen alltid är på defensiven på grund av att Indier tenderar att alltid försöka få så mycket som möjligt ut av de surt förvärvade pengarna som spenderas på flygbiljetten. Det kanske är så att buss är ett bra (och spännande) alternativ med. När tänkte ni åka dit? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Gulmarg jan 2016
Tillbaka
Topp