Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Gulmarg Kashmir i vinter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 376364" data-attributes="member: 64225"><p>Jag skulle ordna boende när jag kom dit. Byggdes för fullt när vi var där. Annars går det utmärkt att boka genom kashmiralpine, dock så är min misstanke att du får betala lite mer än du borde i så fall. Men det är en pålitlig service. Vi bodde på Hilltop vilket är ett av få hotell som har dusch och västerländsk toalett på rummet. Det var lite halvkyligt (en tjock tröja och mjuka brallor så klarade man sig fint) på hotellet dock. Duschen hade en tendens att få luftlås vilket ströp varmvattnet, men sa man till och fick det fixat så blev det väldigt varmt sedan. Dock så betalade vi ca 4 gånger så mycket för det rummet som ett rum på greenheights (i princip vägg i vägg med hilltop) hade kostat. </p><p></p><p>Ska man få fullt utbyte av berget så bör man ha lavinkunskap så pass att man kan ge sig ut på egna äventyr. Och ett tips, gå inte för långt till höger sett i fallinjen från mellanstationen, då hamnar man på fel sida av en kulle och det blir väldit flackt och vääääldigt långt hem sedan, tro mig.</p><p></p><p>Om du rest mycket i indien antar jag du är bekant med inrikesflyget. Tips är annars Kingfisher airlines till och från shrinagar, nya plan, bra mat, och både tidning och tv att förslösa tiden på.</p><p></p><p>Jag skulle kunna skriva mycket mer men skicka ett PM med frågor om det skulle vara något.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 376364, member: 64225"] Jag skulle ordna boende när jag kom dit. Byggdes för fullt när vi var där. Annars går det utmärkt att boka genom kashmiralpine, dock så är min misstanke att du får betala lite mer än du borde i så fall. Men det är en pålitlig service. Vi bodde på Hilltop vilket är ett av få hotell som har dusch och västerländsk toalett på rummet. Det var lite halvkyligt (en tjock tröja och mjuka brallor så klarade man sig fint) på hotellet dock. Duschen hade en tendens att få luftlås vilket ströp varmvattnet, men sa man till och fick det fixat så blev det väldigt varmt sedan. Dock så betalade vi ca 4 gånger så mycket för det rummet som ett rum på greenheights (i princip vägg i vägg med hilltop) hade kostat. Ska man få fullt utbyte av berget så bör man ha lavinkunskap så pass att man kan ge sig ut på egna äventyr. Och ett tips, gå inte för långt till höger sett i fallinjen från mellanstationen, då hamnar man på fel sida av en kulle och det blir väldit flackt och vääääldigt långt hem sedan, tro mig. Om du rest mycket i indien antar jag du är bekant med inrikesflyget. Tips är annars Kingfisher airlines till och från shrinagar, nya plan, bra mat, och både tidning och tv att förslösa tiden på. Jag skulle kunna skriva mycket mer men skicka ett PM med frågor om det skulle vara något. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Gulmarg Kashmir i vinter
Tillbaka
Topp