Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Gulmarg - Kashmir
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 933255" data-attributes="member: 64225"><p>Hm, senast jag läste villkoren i min hemförsäkring (salusansvar) så skulle den täcka. Men det är ju klart UD avråder ju från resa till området (om de inte ändrat sig senaste tiden). Men det är ju ingen krigszon och det är ju mer det kritiska i det hela. Sedan vet jag att skidpatrullen själva när de fått frågan om kostnad för helivac av skadad etc så bara rykt på axlarna, det är liksom inget som de förväntar sig gästerna betalar men det är ju lite lös underättelse på det då. Norsk luftambulanse kan ju kanske vara ett alternativ annars.</p><p></p><p>Trygghansa brukar annars vara de som är mest flexibla enligt min erfarenhet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 933255, member: 64225"] Hm, senast jag läste villkoren i min hemförsäkring (salusansvar) så skulle den täcka. Men det är ju klart UD avråder ju från resa till området (om de inte ändrat sig senaste tiden). Men det är ju ingen krigszon och det är ju mer det kritiska i det hela. Sedan vet jag att skidpatrullen själva när de fått frågan om kostnad för helivac av skadad etc så bara rykt på axlarna, det är liksom inget som de förväntar sig gästerna betalar men det är ju lite lös underättelse på det då. Norsk luftambulanse kan ju kanske vara ett alternativ annars. Trygghansa brukar annars vara de som är mest flexibla enligt min erfarenhet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Gulmarg - Kashmir
Tillbaka
Topp