Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Gulmarg - Kashmir
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Berggrund" data-source="post: 933268" data-attributes="member: 31089"><p>När jag menar medveten så avråder jag absolut inte från att åka ner. Såg nu att det kunde uppfattas så. Gulmarg i sig är väldigt lugnt och vintertid är också betydligt mycket lugnare i området än sommartid. det jag menar är att man skall vara medveten om det politiska läget och ha en förståelse för vad Kashmir går och har gått igenom. Det kommer ge dig mer förståelse för samtal med invånare och en annan syn på vad som händer där nere. Man ska veta att det är ett område där övergrepp sker dagligen och inte enbart ett av de bästa ställena på jorden, vilket det också är.</p><p></p><p> Ville bara förtydliga.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Berggrund, post: 933268, member: 31089"] När jag menar medveten så avråder jag absolut inte från att åka ner. Såg nu att det kunde uppfattas så. Gulmarg i sig är väldigt lugnt och vintertid är också betydligt mycket lugnare i området än sommartid. det jag menar är att man skall vara medveten om det politiska läget och ha en förståelse för vad Kashmir går och har gått igenom. Det kommer ge dig mer förståelse för samtal med invånare och en annan syn på vad som händer där nere. Man ska veta att det är ett område där övergrepp sker dagligen och inte enbart ett av de bästa ställena på jorden, vilket det också är. Ville bara förtydliga. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Gulmarg - Kashmir
Tillbaka
Topp