Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Gulmargtråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kajkalajkan" data-source="post: 133366" data-attributes="member: 49991"><p>Hej</p><p></p><p>Trots jordbävningar och terrordåd så undrar jag om det är några som ska åka till Gulmarg i vinter? Jag har själv tvivlat lite grann men har nu bestämmt mig för att åka. Alperna är för dyrt och trist, jag längtar efter äventyr!</p><p>Så, är jag ensam? Har alla dragit sig ur, det skrivs ju inte så mycket här på forumet nu för tiden... </p><p>Som det ser ut nu kanske jag åker själv, så se det här som en inbjudan! Med andra ord, jag söker någon att åka med och kan gräva fram mig vid eventuella laviner och vice versa. Finns det något intresse så är det bara att höra av sig. Funderar på att åka i mitten/slutet av januari och vara kvar i ca två månader eller tills att pengarna tar slut...</p><p></p><p>Kaj- Som ser fram emot en bra säsong i Gulmarg i vinter!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kajkalajkan, post: 133366, member: 49991"] Hej Trots jordbävningar och terrordåd så undrar jag om det är några som ska åka till Gulmarg i vinter? Jag har själv tvivlat lite grann men har nu bestämmt mig för att åka. Alperna är för dyrt och trist, jag längtar efter äventyr! Så, är jag ensam? Har alla dragit sig ur, det skrivs ju inte så mycket här på forumet nu för tiden... Som det ser ut nu kanske jag åker själv, så se det här som en inbjudan! Med andra ord, jag söker någon att åka med och kan gräva fram mig vid eventuella laviner och vice versa. Finns det något intresse så är det bara att höra av sig. Funderar på att åka i mitten/slutet av januari och vara kvar i ca två månader eller tills att pengarna tar slut... Kaj- Som ser fram emot en bra säsong i Gulmarg i vinter! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Gulmargtråden
Tillbaka
Topp