Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Gurgla i snö!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="anod" data-source="post: 76333" data-attributes="member: 14178"><p>Är det någon som vet något eller har varit i Hochgurgl/Obergurgl? Är det en oupptäckt pärla eller ett blåshål med tråkiga berg? På pistkartan ser det inte så tokigt ut men jag har ingen aning om hur snötillgången är. Det borde finnas bra tillgång till orörd offpist med tanke på att systemen skiljs åt av en hel dalgång utan liftaccess. Finns det liftkort för Gurgl tillsammans med Sölden?</p><p>PS. Rubriken har jag tagit från ett reportage i Åka Skidor för nästan tio år sedan. Är det någon som har det nummret?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="anod, post: 76333, member: 14178"] Är det någon som vet något eller har varit i Hochgurgl/Obergurgl? Är det en oupptäckt pärla eller ett blåshål med tråkiga berg? På pistkartan ser det inte så tokigt ut men jag har ingen aning om hur snötillgången är. Det borde finnas bra tillgång till orörd offpist med tanke på att systemen skiljs åt av en hel dalgång utan liftaccess. Finns det liftkort för Gurgl tillsammans med Sölden? PS. Rubriken har jag tagit från ett reportage i Åka Skidor för nästan tio år sedan. Är det någon som har det nummret? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Gurgla i snö!!
Tillbaka
Topp