Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Gurgla i snö!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gubbfan" data-source="post: 76334" data-attributes="member: 13851"><p>Jag var där för en massa år sen. </p><p>Stället är känt för att ha snö tidigt på säsongen.</p><p>Berget är inte över sej upphetsande, men har ganska stora ytor att åka på utanför pisten.</p><p>Som alla andra höghöjdsorter är det ganska vindutsatt och skog finns ej i någon omfattning.</p><p>Hotellen är mest dyra och glassiga litet Lechstuk.</p><p>Om liftkortet från Sölden gäller har jag ingen koll på.</p><p>Men visst är det värt ett besök.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gubbfan, post: 76334, member: 13851"] Jag var där för en massa år sen. Stället är känt för att ha snö tidigt på säsongen. Berget är inte över sej upphetsande, men har ganska stora ytor att åka på utanför pisten. Som alla andra höghöjdsorter är det ganska vindutsatt och skog finns ej i någon omfattning. Hotellen är mest dyra och glassiga litet Lechstuk. Om liftkortet från Sölden gäller har jag ingen koll på. Men visst är det värt ett besök. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Gurgla i snö!!
Tillbaka
Topp