Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Gym insikt!!! (Tur man inte har fattat det ännu….)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kalle_Luzern" data-source="post: 1328689" data-attributes="member: 121331"><p>Ja, och samma i Alperna delvis. Tur man är morgonpigg. Körde några snabba åk en dag förra veckan. Drygt 4000 fhm och var nere igen 9.45. Då var det hundra meter kö utanför dalstationen (och nästa lika mycket till inne i stationen innan man är vid liften). Massor av bilar och turistbussar på väg upp när jag körde hem.</p><p>Piståkning i fjällen skulle jag nog inte stå ut med många dagar per säsong, ens folktomma veckor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kalle_Luzern, post: 1328689, member: 121331"] Ja, och samma i Alperna delvis. Tur man är morgonpigg. Körde några snabba åk en dag förra veckan. Drygt 4000 fhm och var nere igen 9.45. Då var det hundra meter kö utanför dalstationen (och nästa lika mycket till inne i stationen innan man är vid liften). Massor av bilar och turistbussar på väg upp när jag körde hem. Piståkning i fjällen skulle jag nog inte stå ut med många dagar per säsong, ens folktomma veckor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Gym insikt!!! (Tur man inte har fattat det ännu….)
Tillbaka
Topp