Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Gym insikt!!! (Tur man inte har fattat det ännu….)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 1328704" data-attributes="member: 13861"><p>Jag menade väl mer att Schulman har en poäng i att det de facto finns något lätt meningslöst i att åka upp-ner-upp-ner i en pist, det händer liksom inte så mycket mer än att man åker just upp-ner-upp-ner. I hans fall kanske det handlar mer om att han egentligen är specielt intresserad av skidåkning i sig – vilket är helt ok att tycka, det är inget tvång på det. I mitt fall handlar det väl mer om att jag upskattar en annan typ av skidåkning och skidupplevelse än bara att skava pist för sakens skull, även om jag just nu försöker utveckla min carvingteknik.</p><p></p><p>Men man får fasen ge folk att dom ligger i på sin skidsemester. Idag är det -23 i Åre och nog fan är det fullt i Sadelliften när man kollar på webbkameran. Samma sak när det spöregnar på sportlovet, kö till liften vid öppning för att åka.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 1328704, member: 13861"] Jag menade väl mer att Schulman har en poäng i att det de facto finns något lätt meningslöst i att åka upp-ner-upp-ner i en pist, det händer liksom inte så mycket mer än att man åker just upp-ner-upp-ner. I hans fall kanske det handlar mer om att han egentligen är specielt intresserad av skidåkning i sig – vilket är helt ok att tycka, det är inget tvång på det. I mitt fall handlar det väl mer om att jag upskattar en annan typ av skidåkning och skidupplevelse än bara att skava pist för sakens skull, även om jag just nu försöker utveckla min carvingteknik. Men man får fasen ge folk att dom ligger i på sin skidsemester. Idag är det -23 i Åre och nog fan är det fullt i Sadelliften när man kollar på webbkameran. Samma sak när det spöregnar på sportlovet, kö till liften vid öppning för att åka. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Gym insikt!!! (Tur man inte har fattat det ännu….)
Tillbaka
Topp