Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Gym insikt!!! (Tur man inte har fattat det ännu….)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JEZ-revived" data-source="post: 1328750" data-attributes="member: 168787"><p>Jag tycker man ska utgå från att folk överlag klarar av att prioritera sina semestrar - även om det säkert finns slitningar inom familjer. </p><p>Jag har familjer i släkten som hjälpligt tar sig ner för backen - men som ändå tycker att fjällsemestern är en av årets höjdpunkter. </p><p>De lider så klart av att vara knutna till loven - men vad ska man göra? Jag försöker i alla fall visa dem att man inte måste åka till Skistar.</p><p></p><p>Alla sporter är väl "ingenting", som skribenten uttrycker det, ifall det inte klickar. Fotboll är ju snudd på komiskt om man inte är intresserad av det.</p><p>Vill man ha nytta utöver hälsa och välbefinnande så kan jag på rak arm bara komma på skidskytte - som förberedelse för när ryssen kommer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JEZ-revived, post: 1328750, member: 168787"] Jag tycker man ska utgå från att folk överlag klarar av att prioritera sina semestrar - även om det säkert finns slitningar inom familjer. Jag har familjer i släkten som hjälpligt tar sig ner för backen - men som ändå tycker att fjällsemestern är en av årets höjdpunkter. De lider så klart av att vara knutna till loven - men vad ska man göra? Jag försöker i alla fall visa dem att man inte måste åka till Skistar. Alla sporter är väl "ingenting", som skribenten uttrycker det, ifall det inte klickar. Fotboll är ju snudd på komiskt om man inte är intresserad av det. Vill man ha nytta utöver hälsa och välbefinnande så kan jag på rak arm bara komma på skidskytte - som förberedelse för när ryssen kommer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Gym insikt!!! (Tur man inte har fattat det ännu….)
Tillbaka
Topp