Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Gym St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rasmusswe" data-source="post: 485041" data-attributes="member: 65270"><p>haha! jag är ingen gymmare, nä. men har polare som tycker det är skönt att gå dit någon timme på kvällen när man inte festar.. eller vad säger du Sophie..</p><p></p><p></p><p>för det första så åker man inte varje dag under en säsong.. kan va roligt i början men efter några veckor så kan jag lova dig att du tröttnar.. själv så blev det mest skidåkning när det hade kommit snö, är inte så sugen på att nöta pist dagarna långa.. och om det inte var offpiståkning så blev det mycket häng/solande/jibbande på berget. och det är inte speciellt ansträngande.. så jag kan inte se något problem i att träna.. </p><p></p><p>för det andra så är det inte många dagar som man har effektiv åktid från liftarna öppnar 08.45 till de stänger kl 16. men det är klart att det händer, men de dagarna är inte så många..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rasmusswe, post: 485041, member: 65270"] haha! jag är ingen gymmare, nä. men har polare som tycker det är skönt att gå dit någon timme på kvällen när man inte festar.. eller vad säger du Sophie.. för det första så åker man inte varje dag under en säsong.. kan va roligt i början men efter några veckor så kan jag lova dig att du tröttnar.. själv så blev det mest skidåkning när det hade kommit snö, är inte så sugen på att nöta pist dagarna långa.. och om det inte var offpiståkning så blev det mycket häng/solande/jibbande på berget. och det är inte speciellt ansträngande.. så jag kan inte se något problem i att träna.. för det andra så är det inte många dagar som man har effektiv åktid från liftarna öppnar 08.45 till de stänger kl 16. men det är klart att det händer, men de dagarna är inte så många.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Gym St Anton
Tillbaka
Topp