Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Gym St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tyskn" data-source="post: 502983" data-attributes="member: 88129"><p>Ok, gymmet är "fräscht" och det med cyklisterna stämmer med. Men "allt de man behöver finns", stämmer verkligen INTE! Något som fattas är till exempel VIKTER. De tyngsta hantlarna jag kunde hitta var på 20kg! Jag räknade inte den sammanlagda vikten som vikt-plattorna utgjorde, men jag kan tänka mig att om någon hyfsat stark kille (eller tjej givetvis) ska köra mark eller böj så blir det knappt några plattor över till resten av gymmet. </p><p>Jag ser det här gymmet som ett enda stort skämt. Visst, är man bara ute efter lite joga/pilates, konditionsträning eller förtjust i träning med i princip enbart maskiner så kan man väl känna sig hemma. Men vill man köra bicepscurls och hantelpress med mer än 20kg eller vill ha en smithmaskin som inte glider omkring på golvet så kommer man bli besviken</p><p>på det här gymmet, speciellt vid en månadskostnad på 55€.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tyskn, post: 502983, member: 88129"] Ok, gymmet är "fräscht" och det med cyklisterna stämmer med. Men "allt de man behöver finns", stämmer verkligen INTE! Något som fattas är till exempel VIKTER. De tyngsta hantlarna jag kunde hitta var på 20kg! Jag räknade inte den sammanlagda vikten som vikt-plattorna utgjorde, men jag kan tänka mig att om någon hyfsat stark kille (eller tjej givetvis) ska köra mark eller böj så blir det knappt några plattor över till resten av gymmet. Jag ser det här gymmet som ett enda stort skämt. Visst, är man bara ute efter lite joga/pilates, konditionsträning eller förtjust i träning med i princip enbart maskiner så kan man väl känna sig hemma. Men vill man köra bicepscurls och hantelpress med mer än 20kg eller vill ha en smithmaskin som inte glider omkring på golvet så kommer man bli besviken på det här gymmet, speciellt vid en månadskostnad på 55€. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Gym St Anton
Tillbaka
Topp