Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Gym St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tyskn" data-source="post: 503448" data-attributes="member: 88129"><p>Men är man som jag och mår allmänt dåligt av att inte styrketräna ett tag (vilket var lite mer än en månad för min del) så har man inget vidare val än att betala och göra det bästa av situationen. </p><p></p><p>De tiderna jag har varit där har jag, som tur var, inte fått konkurrera om några vikter, dock fick jag strunta i att köra en del av mina favoritövningar som axelpres, bänkpress och bicepscurl med hantlar just för att det inte finns några tyngre än just 20kg. </p><p></p><p>Din sista mening förstår jag inte riktigt. Det verkar ju faktiskt ganska modernt och nybyggt. Det är nog nästan det som är problemet. Istället för att kasta ut så mycket pengar på diverse "flashiga" maskiner så tycker jag att de kunde lagt lite mer på fria vikter och basic-maskiner som en cable cross och en sittande rodd.</p><p></p><p>Jag tycker att gymmet på mitt gymnasium var ganska slitet och föråldrat, men ändå fanns det mer vettigt där än här i St.Anton.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tyskn, post: 503448, member: 88129"] Men är man som jag och mår allmänt dåligt av att inte styrketräna ett tag (vilket var lite mer än en månad för min del) så har man inget vidare val än att betala och göra det bästa av situationen. De tiderna jag har varit där har jag, som tur var, inte fått konkurrera om några vikter, dock fick jag strunta i att köra en del av mina favoritövningar som axelpres, bänkpress och bicepscurl med hantlar just för att det inte finns några tyngre än just 20kg. Din sista mening förstår jag inte riktigt. Det verkar ju faktiskt ganska modernt och nybyggt. Det är nog nästan det som är problemet. Istället för att kasta ut så mycket pengar på diverse "flashiga" maskiner så tycker jag att de kunde lagt lite mer på fria vikter och basic-maskiner som en cable cross och en sittande rodd. Jag tycker att gymmet på mitt gymnasium var ganska slitet och föråldrat, men ändå fanns det mer vettigt där än här i St.Anton. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Gym St Anton
Tillbaka
Topp