Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Gymnasiearbete om kunskapen om laviner!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PeterH" data-source="post: 1053009" data-attributes="member: 82038"><p>Svarat </p><p>Saknade dock ibland en del alternativ. </p><p>Några svar blir lite trubbiga. </p><p></p><p>Hur kommer ni att presentera summeringen?</p><p></p><p>Kände mig lite förolämpad när du buntade ihop oss alla över 39 till döden. ;0/</p><p>På Masters VM (sl+gs) i fjol var de typ 6 man i klassen 85-90 och älsta damen var född 1930...</p><p>En av de lite äldre jag tränar med är 67. </p><p>De är inte många av oss dödliga som åker ifrån honom.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PeterH, post: 1053009, member: 82038"] Svarat Saknade dock ibland en del alternativ. Några svar blir lite trubbiga. Hur kommer ni att presentera summeringen? Kände mig lite förolämpad när du buntade ihop oss alla över 39 till döden. ;0/ På Masters VM (sl+gs) i fjol var de typ 6 man i klassen 85-90 och älsta damen var född 1930... En av de lite äldre jag tränar med är 67. De är inte många av oss dödliga som åker ifrån honom. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Gymnasiearbete om kunskapen om laviner!
Tillbaka
Topp