Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Gymnasium I Åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ThomasE" data-source="post: 608696" data-attributes="member: 94820"><p>jag frågade och fick ett svar som löd så här:</p><p></p><p>Hej!</p><p></p><p>Välkommen att söka!</p><p></p><p>i dagsläget finns ingen möjlighet att gå ett annat program och samma skidtid i backen. Om du inte vill söka alpint eller puckelpist.</p><p>Skolan funderar på att öppna upp så elever även kan gå samhälle med skidprofil vinterakro. Svar om detta kommer att ges på prova på dagen 18 feb. Kom gärna då. Anmäl dig via mail till mig eller susanne.moange@zonline.se som är studievägledare.</p><p></p><p>Tre eftermiddagar i backen under v.2 till v.18 är det i dagsläget. Lite mer för de som går i trean. Samt en halv dag inomhus med mestadels trampolin även under vintern.</p><p></p><p>Säsongskortet kostade i år 1630.- för eleverna. Då jobbar man av 30 timmar för Skistar i skolans regi.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Vänliga hälsningar ola</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ThomasE, post: 608696, member: 94820"] jag frågade och fick ett svar som löd så här: Hej! Välkommen att söka! i dagsläget finns ingen möjlighet att gå ett annat program och samma skidtid i backen. Om du inte vill söka alpint eller puckelpist. Skolan funderar på att öppna upp så elever även kan gå samhälle med skidprofil vinterakro. Svar om detta kommer att ges på prova på dagen 18 feb. Kom gärna då. Anmäl dig via mail till mig eller susanne.moange@zonline.se som är studievägledare. Tre eftermiddagar i backen under v.2 till v.18 är det i dagsläget. Lite mer för de som går i trean. Samt en halv dag inomhus med mestadels trampolin även under vintern. Säsongskortet kostade i år 1630.- för eleverna. Då jobbar man av 30 timmar för Skistar i skolans regi. Vänliga hälsningar ola [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Gymnasium I Åre
Tillbaka
Topp