Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Gymnasium , kom ni in ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 442880"><p>Hej</p><p></p><p>Jag har kommit på på Invandrar-IV då mitt talspråk har lite problem. Eftersom mina poäng är relativt låga var det meningen att jag skulle gå på samhälls, men mina lärare hade tydligen rekommenderat kommunen att jag behövde extra stöd med mitt talspråk och nu hamnade jag där.</p><p></p><p>Jag vet inte om jag kommer klara det här, känns som att jag blir enda svensken. Jag har ju trots allt bara lite fel på talspråket, annars är min svenska helt godkänd. Är det här något dom gjort bara för att jävlas med mig? Ska jag härda ett år, kanske jag får nya vänner? Eller ska jag protestera, söka om eller fråga varför det blev som det blev...?</p><p></p><p>Känner mig rätt nere just nu... hade typ tänkt mig en framtid inom elektronik, typ ellinjen eller något också blir man nedtryckt på det här viset. Fan.</p><p></p><p>Kan man typ köpa elektronikböcker och plugga det vid sidan om?</p><p>Sägs att det annars är ett rätt slött tempo på i-iv, och då kan jag ju förbereda sig inför omsökningen nästa år enom att plugga det men egentligen vill. Så blir man bäst av 93;orna då -fast å andra sidan. Hur kul är det att vara enda 92;an i en 93-klass? Någon med erfarenhet?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 442880"] Hej Jag har kommit på på Invandrar-IV då mitt talspråk har lite problem. Eftersom mina poäng är relativt låga var det meningen att jag skulle gå på samhälls, men mina lärare hade tydligen rekommenderat kommunen att jag behövde extra stöd med mitt talspråk och nu hamnade jag där. Jag vet inte om jag kommer klara det här, känns som att jag blir enda svensken. Jag har ju trots allt bara lite fel på talspråket, annars är min svenska helt godkänd. Är det här något dom gjort bara för att jävlas med mig? Ska jag härda ett år, kanske jag får nya vänner? Eller ska jag protestera, söka om eller fråga varför det blev som det blev...? Känner mig rätt nere just nu... hade typ tänkt mig en framtid inom elektronik, typ ellinjen eller något också blir man nedtryckt på det här viset. Fan. Kan man typ köpa elektronikböcker och plugga det vid sidan om? Sägs att det annars är ett rätt slött tempo på i-iv, och då kan jag ju förbereda sig inför omsökningen nästa år enom att plugga det men egentligen vill. Så blir man bäst av 93;orna då -fast å andra sidan. Hur kul är det att vara enda 92;an i en 93-klass? Någon med erfarenhet? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Gymnasium , kom ni in ?
Tillbaka
Topp