Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Gymträning, stel!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NyXX" data-source="post: 991427" data-attributes="member: 138094"><p>Ursäkta för så sent svar alla, men har inte kunnat logga in via facebook på freeride...</p><p></p><p>Jag har kört lite ishockey förut & även bandy, men jag är ingen kille som håller på med någon sport länge tyvärr.. Gymmet känns skönare för mig, där jag kan pumpa riktigt hårt och få känna mig utmattad.. Känns som musklerna får verkligen jobba då!</p><p></p><p>Har börjat stretcha en hel del nu & ska börja intervall köra kondis när jag väl blivit frisk ifrån min förkylning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NyXX, post: 991427, member: 138094"] Ursäkta för så sent svar alla, men har inte kunnat logga in via facebook på freeride... Jag har kört lite ishockey förut & även bandy, men jag är ingen kille som håller på med någon sport länge tyvärr.. Gymmet känns skönare för mig, där jag kan pumpa riktigt hårt och få känna mig utmattad.. Känns som musklerna får verkligen jobba då! Har börjat stretcha en hel del nu & ska börja intervall köra kondis när jag väl blivit frisk ifrån min förkylning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Gymträning, stel!
Tillbaka
Topp