Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ha jibbing som ett ämne i skolan? titta hit!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JWester" data-source="post: 404634" data-attributes="member: 20139"><p>jibbing är en bullshit-term som kommit från snowboardåkningen och det betyder ungefär att man glider runt o gör nosepress/tailpress, glider/bonkar på objekt som inte är gjorda av snö.</p><p></p><p>det här är väldigt OT men jag kände mig bara tvungen att kommentera det, att en skola gör ett program med ett hittepå-ord som aldrig kommer kunna tas seriöst är helt komiskt. det vi sysslar med är fri skidåkning och ingenting annat.</p><p></p><p>tänk er själva detta i tv-tablån: 21.30 X-Games skiing slopestyle</p><p> Jibbing</p><p></p><p>det talar för sig själv genom sin egen dumhet.</p><p></p><p>J</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JWester, post: 404634, member: 20139"] jibbing är en bullshit-term som kommit från snowboardåkningen och det betyder ungefär att man glider runt o gör nosepress/tailpress, glider/bonkar på objekt som inte är gjorda av snö. det här är väldigt OT men jag kände mig bara tvungen att kommentera det, att en skola gör ett program med ett hittepå-ord som aldrig kommer kunna tas seriöst är helt komiskt. det vi sysslar med är fri skidåkning och ingenting annat. tänk er själva detta i tv-tablån: 21.30 X-Games skiing slopestyle Jibbing det talar för sig själv genom sin egen dumhet. J [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ha jibbing som ett ämne i skolan? titta hit!
Tillbaka
Topp