Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ha med sig skidbag på flyget?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Niklas_Rosenberg" data-source="post: 418302" data-attributes="member: 30200"><p>Läser om alla korkade SAS historier.</p><p></p><p>Nu var det något år sedan jag åkte.</p><p>Då var det prat att om man åkte, kan det heta snowclass får man ta med sig skidor gratis.</p><p>Samt får bättre mat, plats och eventuellt dryck.</p><p></p><p>Detta var billigare än att betala för skidfrakten.</p><p></p><p>Några bolag ingår skidfrakt. tex swiss.</p><p></p><p>När jag åkte med SAS har jag haft både 2 st snowboard och 1 par skidor med.</p><p>Jag fick betala extra. pga av vikten. Det komiska var att dom som bokat sin resa på sportresor månader före fick inte ta med sig skidor alls. (meddelades via brev någon vecka innan).</p><p>Jag bokade resan kvällen innan.</p><p>Dom som råkar illa ut är charter resenärern. Vi andra bara spelar dumma och lassar upp grejerna.</p><p></p><p>Vi har även haft fler par skidor och snowboarrds i saama fodral. Det har aldrig varit något problem.</p><p></p><p>Niklas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Niklas_Rosenberg, post: 418302, member: 30200"] Läser om alla korkade SAS historier. Nu var det något år sedan jag åkte. Då var det prat att om man åkte, kan det heta snowclass får man ta med sig skidor gratis. Samt får bättre mat, plats och eventuellt dryck. Detta var billigare än att betala för skidfrakten. Några bolag ingår skidfrakt. tex swiss. När jag åkte med SAS har jag haft både 2 st snowboard och 1 par skidor med. Jag fick betala extra. pga av vikten. Det komiska var att dom som bokat sin resa på sportresor månader före fick inte ta med sig skidor alls. (meddelades via brev någon vecka innan). Jag bokade resan kvällen innan. Dom som råkar illa ut är charter resenärern. Vi andra bara spelar dumma och lassar upp grejerna. Vi har även haft fler par skidor och snowboarrds i saama fodral. Det har aldrig varit något problem. Niklas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ha med sig skidbag på flyget?
Tillbaka
Topp