Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
ha ni för inställningar på boarden?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="i_wish_i_was_a_boat" data-source="post: 99193" data-attributes="member: 46657"><p>njaaa. det där går jag inte på.. ok du frågar inte rent rakt ut men du e osäker på hur du ska ha dina så därför frågar du vad vi har och då kan man ganska lätt tro att du vill veta för att få reda på vad du ska ha? lite ganna samma sak.. men ordklyveri hit och dit kvittar för min del. jag tyckte seriöst att det va lite roligt så för mig gör det inget. jag hade skrivit vad jag hade för grader om jag inte hade varit så lat. min snowboard ligger så fint nerpackad i min snowboardväska tillsammans med alla andra snowboardsaker(ska snart flytta) så jag orkade inte kolla. när jag packar upp den ska jag meddela. men jag komemr nog att göra lite små ändringar på det där efter att ha läst Blankrads tips.. läs det om du inte gjort det. jag tyckte att det va bra! eller har du kommit fram till nå bra vinklar som känns bra?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="i_wish_i_was_a_boat, post: 99193, member: 46657"] njaaa. det där går jag inte på.. ok du frågar inte rent rakt ut men du e osäker på hur du ska ha dina så därför frågar du vad vi har och då kan man ganska lätt tro att du vill veta för att få reda på vad du ska ha? lite ganna samma sak.. men ordklyveri hit och dit kvittar för min del. jag tyckte seriöst att det va lite roligt så för mig gör det inget. jag hade skrivit vad jag hade för grader om jag inte hade varit så lat. min snowboard ligger så fint nerpackad i min snowboardväska tillsammans med alla andra snowboardsaker(ska snart flytta) så jag orkade inte kolla. när jag packar upp den ska jag meddela. men jag komemr nog att göra lite små ändringar på det där efter att ha läst Blankrads tips.. läs det om du inte gjort det. jag tyckte att det va bra! eller har du kommit fram till nå bra vinklar som känns bra? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
ha ni för inställningar på boarden?
Tillbaka
Topp