Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hade jag precis sönder min bindning.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skidmannen" data-source="post: 1290610" data-attributes="member: 35740"><p>Tror inte det. Den där grejen ser bara ut som att den ska hindra att man sätter bindning för långt bak på skruvjusteringen, om du monterar om bindning kommer det i alla fall att hamna rätt.</p><p>Det brukar räcka att montera om tå eller häldelen, vilken man väljer att flytta beror på hur det var monterat innan och om man har större eller mindre fötter. Till exempel, om tidigare ägare haft små pjäxor och monterat efter FR (freeride) medan du är mer av pist och park åkare och absolut inte vill vara för långt bak, så flyttar man bara tå-delen framåt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skidmannen, post: 1290610, member: 35740"] Tror inte det. Den där grejen ser bara ut som att den ska hindra att man sätter bindning för långt bak på skruvjusteringen, om du monterar om bindning kommer det i alla fall att hamna rätt. Det brukar räcka att montera om tå eller häldelen, vilken man väljer att flytta beror på hur det var monterat innan och om man har större eller mindre fötter. Till exempel, om tidigare ägare haft små pjäxor och monterat efter FR (freeride) medan du är mer av pist och park åkare och absolut inte vill vara för långt bak, så flyttar man bara tå-delen framåt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hade jag precis sönder min bindning.
Tillbaka
Topp