Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hafjell
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="emma200" data-source="post: 109246" data-attributes="member: 43827"><p>tur för dig att jag har varit där då! jag var där för vad blir det typ 5 år sedan. det jag kommer ihåg och vet är att det är ett litet ställe, men det fanns ändå allt som en skidort bör ha. norrmän e ju ett underbart skönt folk så varför tycka illa om hafjell. backarna är ganska lätta, dom flesta är gröna, det finns några få röda. så det är väl det enda negativa jag kan säga om hafjell, inte så utmanande backar direkt, men ändå rätt sköna pister. ju var ju bara 14 år när jag var där då, så utelivet testade jag aldrig på tyvärr. det jag mest kommer ihåg från resan var den grandiosa stugan vi bodde i med inomhuspool, ett litet gym och två olika bastutyper. riktigt stor och fin var den! v.13 brukar det vara skönt väder, snöförhållanderna kan ju dock vara lite sämre vid den tiden, men man kan ju hoppas på snöfall i alla fall. dra iväg gör hafjell lite farligt nu, det kan byn behöva!!! ciao</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="emma200, post: 109246, member: 43827"] tur för dig att jag har varit där då! jag var där för vad blir det typ 5 år sedan. det jag kommer ihåg och vet är att det är ett litet ställe, men det fanns ändå allt som en skidort bör ha. norrmän e ju ett underbart skönt folk så varför tycka illa om hafjell. backarna är ganska lätta, dom flesta är gröna, det finns några få röda. så det är väl det enda negativa jag kan säga om hafjell, inte så utmanande backar direkt, men ändå rätt sköna pister. ju var ju bara 14 år när jag var där då, så utelivet testade jag aldrig på tyvärr. det jag mest kommer ihåg från resan var den grandiosa stugan vi bodde i med inomhuspool, ett litet gym och två olika bastutyper. riktigt stor och fin var den! v.13 brukar det vara skönt väder, snöförhållanderna kan ju dock vara lite sämre vid den tiden, men man kan ju hoppas på snöfall i alla fall. dra iväg gör hafjell lite farligt nu, det kan byn behöva!!! ciao [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hafjell
Tillbaka
Topp