Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Haglöfs Line Pant Men åsikter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Primary" data-source="post: 1198850" data-attributes="member: 133688"><p>Medium/large borde ju funka tycker jag, kanske är vanesak, testa röra på dig, sätt dig på huk, höga knän osv, det ska ju inte strama åt och ha sig utan rörelserna ska vara fria. </p><p>sen det här med dunshorts tror jag är lite lyxsak, har kört med skalbyxor nu i några år och endast haft merino underställ (tror det är ca 200g) och ett par syntet träningsshorts när det varit som kyligast (ner mot runt -20), har varit lite kyligt vid knäna men annars överkomligt. Vid varmare temp (-5 och varmare) så kör jag bara ett syntet underställ under skalbyxorna, funkar prima. Ska tilläggas att det är resortskiing jag kör, så tillgång till att värma sig i restauranger/hemma finns alltid ganska nära.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Primary, post: 1198850, member: 133688"] Medium/large borde ju funka tycker jag, kanske är vanesak, testa röra på dig, sätt dig på huk, höga knän osv, det ska ju inte strama åt och ha sig utan rörelserna ska vara fria. sen det här med dunshorts tror jag är lite lyxsak, har kört med skalbyxor nu i några år och endast haft merino underställ (tror det är ca 200g) och ett par syntet träningsshorts när det varit som kyligast (ner mot runt -20), har varit lite kyligt vid knäna men annars överkomligt. Vid varmare temp (-5 och varmare) så kör jag bara ett syntet underställ under skalbyxorna, funkar prima. Ska tilläggas att det är resortskiing jag kör, så tillgång till att värma sig i restauranger/hemma finns alltid ganska nära. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Haglöfs Line Pant Men åsikter
Tillbaka
Topp