Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Haglöfs Skidkläder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mattiasupnorth" data-source="post: 1049016" data-attributes="member: 148185"><p>Jag har faktiskt inte någon riktig koll på om vad som anses bäst mellan 2- alternativt 3-lagerskläder eller om det finns något bättre än Gore tex. Har bara kikat på det då det verkar populärt och det som är inne nu. Menar inte att jag är en person som ska ha saker som är inne utan har bara inte lagt ner någon tid att läsa om det olika materialen.</p><p></p><p>Hade tänkt ha åtminstone jackan då man fiskar när det börjar bli lite svalare. Utöver vinteraktiviteterna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mattiasupnorth, post: 1049016, member: 148185"] Jag har faktiskt inte någon riktig koll på om vad som anses bäst mellan 2- alternativt 3-lagerskläder eller om det finns något bättre än Gore tex. Har bara kikat på det då det verkar populärt och det som är inne nu. Menar inte att jag är en person som ska ha saker som är inne utan har bara inte lagt ner någon tid att läsa om det olika materialen. Hade tänkt ha åtminstone jackan då man fiskar när det börjar bli lite svalare. Utöver vinteraktiviteterna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Haglöfs Skidkläder
Tillbaka
Topp