Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Haglöfs universal bib
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JesperHayland" data-source="post: 1138132" data-attributes="member: 68270"><p>Hej Erik</p><p></p><p>Tanken är att denna skall sitta mer slimmat och att du får ett bättre stöd för bålen.</p><p>Resultatet blir att byxorna kommer sitta bekvämare eftersom du inte behöver spänna dem lika hårt.</p><p>Jag tror och hoppas att det kommer komma en uppgradering på denna bib med en ficka på magen för telefon o.s.v. Om det passar till Chute Byxor har jag ingen aning om, men eftersom att det är en universal bib så tar jag förgivet att det passar de flesta byxor!</p><p></p><p>Hade!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JesperHayland, post: 1138132, member: 68270"] Hej Erik Tanken är att denna skall sitta mer slimmat och att du får ett bättre stöd för bålen. Resultatet blir att byxorna kommer sitta bekvämare eftersom du inte behöver spänna dem lika hårt. Jag tror och hoppas att det kommer komma en uppgradering på denna bib med en ficka på magen för telefon o.s.v. Om det passar till Chute Byxor har jag ingen aning om, men eftersom att det är en universal bib så tar jag förgivet att det passar de flesta byxor! Hade! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Haglöfs universal bib
Tillbaka
Topp