Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Haglöfs universal bib
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erik_lagg" data-source="post: 1138144" data-attributes="member: 88096"><p>Tack för svar</p><p> [USER=68270]@JesperHayland[/USER] </p><p>Köpte en sån i helgen men tycker inte riktigt att jag får till det. Den funkar på det sättet att man först sätter på sig ett 'bälte' i hällorna i byxorna. På bältet sitter kardborre som man sedan fäster bibdelen på. Smart lösning om än lite omständig. Ett problem är att hällorna fram på byxorna sitter med ca 20 cm mellanrum så där blir det en påtaglig glipa. Sen hade ju jag velat ha denna bibdel löst sittande så att byxorna skulle hänga i hängslena och jag skulle kunna ha mitt ryggskydd under. Men det kanske är som du säger - denna bibdel är tänkt att sitta slimmad - och då är det kanske ingen bra idé att knöka ner ett ryggskydd innanför byxorna.</p><p></p><p>Hur gör ni andra? Lyckas ni ha ryggskyddet innanför byxorna som saknar bib? Ni som kör med bib och ryggskydd - stoppar ni ryggskyddet innanför byxorna?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erik_lagg, post: 1138144, member: 88096"] Tack för svar [USER=68270]@JesperHayland[/USER] Köpte en sån i helgen men tycker inte riktigt att jag får till det. Den funkar på det sättet att man först sätter på sig ett 'bälte' i hällorna i byxorna. På bältet sitter kardborre som man sedan fäster bibdelen på. Smart lösning om än lite omständig. Ett problem är att hällorna fram på byxorna sitter med ca 20 cm mellanrum så där blir det en påtaglig glipa. Sen hade ju jag velat ha denna bibdel löst sittande så att byxorna skulle hänga i hängslena och jag skulle kunna ha mitt ryggskydd under. Men det kanske är som du säger - denna bibdel är tänkt att sitta slimmad - och då är det kanske ingen bra idé att knöka ner ett ryggskydd innanför byxorna. Hur gör ni andra? Lyckas ni ha ryggskyddet innanför byxorna som saknar bib? Ni som kör med bib och ryggskydd - stoppar ni ryggskyddet innanför byxorna? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Haglöfs universal bib
Tillbaka
Topp