Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Haglöfs!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosslins" data-source="post: 1021744" data-attributes="member: 142511"><p>Har funderingar på att beställa Roc Hard-serien från Haglöfs. Någon som har någon erfarenhet av den eller några tankar i allmänhet?</p><p></p><p>Är det någon här som kör med en bib-byxa på samma sätt som roc hard-byxan är uppbyggd? Bra eller dåligt?</p><p></p><p>Jag har även tittat på Roc High-jackan men är rädd att den är för kort i kroppen. Ska skilja 2,5cm i rygglängd på large-modellen.</p><p></p><p></p><p>Jacka - Roch hard</p><p><a href="http://www.haglofs.com/sv-SE/produkter/klader/aktiviteter/mountaineering/herr/roc_hard_jacket_sv-se.aspx" target="_blank">http://www.haglofs.com/sv-SE/produkter/klader/aktiviteter/mountaineering/herr/roc_hard_jacket_sv-se.aspx</a></p><p></p><p>Roc high</p><p><a href="http://www.haglofs.com/sv-SE/produkter/klader/aktiviteter/mountaineering/herr/roc_high_jacket_sv-se.aspx" target="_blank">http://www.haglofs.com/sv-SE/produkter/klader/aktiviteter/mountaineering/herr/roc_high_jacket_sv-se.aspx</a></p><p></p><p>Byxa - Roc hard</p><p><a href="http://www.haglofs.com/sv-SE/produkter/klader/aktiviteter/mountaineering/herr/roc_hard_bib_sv-se.aspx" target="_blank">http://www.haglofs.com/sv-SE/produkter/klader/aktiviteter/mountaineering/herr/roc_hard_bib_sv-se.aspx</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosslins, post: 1021744, member: 142511"] Har funderingar på att beställa Roc Hard-serien från Haglöfs. Någon som har någon erfarenhet av den eller några tankar i allmänhet? Är det någon här som kör med en bib-byxa på samma sätt som roc hard-byxan är uppbyggd? Bra eller dåligt? Jag har även tittat på Roc High-jackan men är rädd att den är för kort i kroppen. Ska skilja 2,5cm i rygglängd på large-modellen. Jacka - Roch hard [URL]http://www.haglofs.com/sv-SE/produkter/klader/aktiviteter/mountaineering/herr/roc_hard_jacket_sv-se.aspx[/URL] Roc high [URL]http://www.haglofs.com/sv-SE/produkter/klader/aktiviteter/mountaineering/herr/roc_high_jacket_sv-se.aspx[/URL] Byxa - Roc hard [URL]http://www.haglofs.com/sv-SE/produkter/klader/aktiviteter/mountaineering/herr/roc_hard_bib_sv-se.aspx[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Haglöfs!
Tillbaka
Topp