Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hahnenkammen race
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="P_G" data-source="post: 143071" data-attributes="member: 32683"><p>Det stämmer att du behöver köpa en biljett för att komma in på åskådarområdet i Hahnenkammrennen. Vill du ha en sittplats i målområdet behöver du nog hosta upp mer. Annars är det möjligt att komma "uppifrån". Du bör dock vara beredd på att du inte kommer att kunna åka i eller bredvid "die Streif" där loppet går då det är poliser där runt omkring. Jag vill minnas att det går nog åka en liten offpistrepa som heter "field of dreams" för att komma till en närliggande backe för att sedan skrååka till "die Streif". </p><p>Vad gäller fest så är byn sjukt full med fulla människor redan från morgonen. Jag vet inte vilken som är den officiella festen men kolla upp festerna på Weisses Rössl och zur Tenne som båda är hotell. På nattklubben Take Five kommer det också att vara galet drag. Var dock beredd på att dessa fester är långtifrån gratis...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="P_G, post: 143071, member: 32683"] Det stämmer att du behöver köpa en biljett för att komma in på åskådarområdet i Hahnenkammrennen. Vill du ha en sittplats i målområdet behöver du nog hosta upp mer. Annars är det möjligt att komma "uppifrån". Du bör dock vara beredd på att du inte kommer att kunna åka i eller bredvid "die Streif" där loppet går då det är poliser där runt omkring. Jag vill minnas att det går nog åka en liten offpistrepa som heter "field of dreams" för att komma till en närliggande backe för att sedan skrååka till "die Streif". Vad gäller fest så är byn sjukt full med fulla människor redan från morgonen. Jag vet inte vilken som är den officiella festen men kolla upp festerna på Weisses Rössl och zur Tenne som båda är hotell. På nattklubben Take Five kommer det också att vara galet drag. Var dock beredd på att dessa fester är långtifrån gratis... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hahnenkammen race
Tillbaka
Topp