Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Håkan Florå död!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lee-nus" data-source="post: 560354" data-attributes="member: 58561"><p>inte för att jag vet vad ditt problem är, du var ju trots allt - föga förvånande - praktiskt taget nyfödd när folk faktiskt lyssnade på dem. onkel kånkel har aldrig varit ett band som skrivit musik för en bred skara, däremot har de varit ganska underhållande, och har du inte växt upp med dem lär du aldrig fatta. facepalm right back.</p><p></p><p>edit: fattar inte heller hur det kan behöva vara nödvändigt, men eftersom perkal tog så oerhört illa vid sig (av de starka texterna, månne?) så får jag väl tillägga att tråden skapades med en smula ironi. jag har ju trots allt inte själv lyssnat på onkel kånkel på sådär 12-13 år.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lee-nus, post: 560354, member: 58561"] inte för att jag vet vad ditt problem är, du var ju trots allt - föga förvånande - praktiskt taget nyfödd när folk faktiskt lyssnade på dem. onkel kånkel har aldrig varit ett band som skrivit musik för en bred skara, däremot har de varit ganska underhållande, och har du inte växt upp med dem lär du aldrig fatta. facepalm right back. edit: fattar inte heller hur det kan behöva vara nödvändigt, men eftersom perkal tog så oerhört illa vid sig (av de starka texterna, månne?) så får jag väl tillägga att tråden skapades med en smula ironi. jag har ju trots allt inte själv lyssnat på onkel kånkel på sådär 12-13 år. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Håkan Florå död!
Tillbaka
Topp