Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hakuba Matata!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="loweaspeqvist" data-source="post: 1082657" data-attributes="member: 144191"><p>När dyker ni upp? Sitter just ni i Hakuba och njuter av snöfallet utanför fönstret. Vilken lodge bor ni på? Vilka skidorter ni ska satsa på handlar allt om hur snön fallit, hur det blåst, vad det finns för bas etc etc. Om 3 veckor kan läget se väldigt annorlunda från idag. Min rekommendation är att testa det mesta själva och få en uppfattning! Cortina kan vara bra, men beror som sagt på hur det ser ut. </p><p></p><p>Angående hyrdelen har jag ingen aning. Gällande turning är det svårt att säga. Beroende på hur snöläget ser ut då så kan det vara olika. Kan ju vara skitlager som ligger så man ändå inte vill tura, happo har en del rätt sketchy terräng man vill undvika att hamna i så gäller ju också att ni i så fall snackar runt och vet var ni ska etc etc. </p><p></p><p>Lycka till, rekommenderar att ni tar en vända i Tokyo före eller efter resan, bra skit!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="loweaspeqvist, post: 1082657, member: 144191"] När dyker ni upp? Sitter just ni i Hakuba och njuter av snöfallet utanför fönstret. Vilken lodge bor ni på? Vilka skidorter ni ska satsa på handlar allt om hur snön fallit, hur det blåst, vad det finns för bas etc etc. Om 3 veckor kan läget se väldigt annorlunda från idag. Min rekommendation är att testa det mesta själva och få en uppfattning! Cortina kan vara bra, men beror som sagt på hur det ser ut. Angående hyrdelen har jag ingen aning. Gällande turning är det svårt att säga. Beroende på hur snöläget ser ut då så kan det vara olika. Kan ju vara skitlager som ligger så man ändå inte vill tura, happo har en del rätt sketchy terräng man vill undvika att hamna i så gäller ju också att ni i så fall snackar runt och vet var ni ska etc etc. Lycka till, rekommenderar att ni tar en vända i Tokyo före eller efter resan, bra skit! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hakuba Matata!
Tillbaka
Topp