Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
HAKUBA! på Lördag drar vi till Japan! Tips??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1198391" data-attributes="member: 80520"><p>Ska ni hyra guide, undvik Evergreen, de är väldigt rock n roll (på det dåliga sättet). Damian är bra (<a href="https://www.mountainlife.jp/" target="_blank">https://www.mountainlife.jp/</a>), men är småbitter och turar bara. Annars kan ni också höra med Yuki Ito, ung japan med bra drag i och precis nybakad guide, skulle gissa att han är lite mer flexibel i upplägget än Damian. Han gjorde delar av sin utbildning med Damian och har åkt en jädra massa skidor i Hakuba. Precis nystartat företag, så har ingen hemsida etc än, men nås på verticalland.guide (ät) gmail.com!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1198391, member: 80520"] Ska ni hyra guide, undvik Evergreen, de är väldigt rock n roll (på det dåliga sättet). Damian är bra ([URL]https://www.mountainlife.jp/[/URL]), men är småbitter och turar bara. Annars kan ni också höra med Yuki Ito, ung japan med bra drag i och precis nybakad guide, skulle gissa att han är lite mer flexibel i upplägget än Damian. Han gjorde delar av sin utbildning med Damian och har åkt en jädra massa skidor i Hakuba. Precis nystartat företag, så har ingen hemsida etc än, men nås på verticalland.guide (ät) gmail.com! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
HAKUBA! på Lördag drar vi till Japan! Tips??
Tillbaka
Topp