Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
HAKUBA VALLEY! Hjääälpp🤩🙏
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="R00bert" data-source="post: 1194673" data-attributes="member: 41325"><p>Bo i Happo eller Echoland. Nu är det längesen jag åkt bussarna i Hakuba men det brukar se ut att vara en hel del folk på bussen till Cortina på morgnarna men det är nog inga problem att komma med. Rhythm uppe i Wadano (typ gångavstånd från Happo, alt. gratis buss) har klart bäst utbud för uthyrning.</p><p></p><p>Cortina, även om liftköerna börjar vara väldigt långa nuförtiden är grymt när det snöat, men inte mycket att hurra för när det inte snöat så jag skulle inte rekommendera någon att bo där.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="R00bert, post: 1194673, member: 41325"] Bo i Happo eller Echoland. Nu är det längesen jag åkt bussarna i Hakuba men det brukar se ut att vara en hel del folk på bussen till Cortina på morgnarna men det är nog inga problem att komma med. Rhythm uppe i Wadano (typ gångavstånd från Happo, alt. gratis buss) har klart bäst utbud för uthyrning. Cortina, även om liftköerna börjar vara väldigt långa nuförtiden är grymt när det snöat, men inte mycket att hurra för när det inte snöat så jag skulle inte rekommendera någon att bo där. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
HAKUBA VALLEY! Hjääälpp🤩🙏
Tillbaka
Topp