Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hål i skidbyxor!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Erol" data-source="post: 38555" data-attributes="member: 13475"><p>Hejsan.</p><p></p><p>Då jag ofta har sönder saker samt svårt att ta på mig skulden har jag ganska stor erfarenhet av reklamationer. Mitt tips i detta fall är att kontakta team sportia i Lule, de brukar vara ganska bra att ha att göra med. Det de kommer att göra är ju att skicka byxorna till Haglöfs. Att vara arg och börja skälla lär ju inte vara en bra taktik att börja med, jag menar, då känns det ju som om du sitter i försvarställning, och det var ju inte ditt fel att brallorna gick sönder. </p><p></p><p>Iofs tror jag ju inte att det är några problem att prata med Haglöfs direkt, de lagar nästan garanterat brallorna om du skickar dit dem. Skulle inget av detta fungera, vilket borde innebära att både team sportia och haglöfs anser att allt är ditt fel, så kan du ju alltid ringa ditt försäkringsbolag. Det kostar dig dock en självrisk OM du skulle ha typ en drulle-försäkring som täcker det hela.</p><p></p><p>Men jag bedömmer det som ett klockrent fall av gratis nya byxor alternativt gratis lagning.</p><p></p><p>Erik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Erol, post: 38555, member: 13475"] Hejsan. Då jag ofta har sönder saker samt svårt att ta på mig skulden har jag ganska stor erfarenhet av reklamationer. Mitt tips i detta fall är att kontakta team sportia i Lule, de brukar vara ganska bra att ha att göra med. Det de kommer att göra är ju att skicka byxorna till Haglöfs. Att vara arg och börja skälla lär ju inte vara en bra taktik att börja med, jag menar, då känns det ju som om du sitter i försvarställning, och det var ju inte ditt fel att brallorna gick sönder. Iofs tror jag ju inte att det är några problem att prata med Haglöfs direkt, de lagar nästan garanterat brallorna om du skickar dit dem. Skulle inget av detta fungera, vilket borde innebära att både team sportia och haglöfs anser att allt är ditt fel, så kan du ju alltid ringa ditt försäkringsbolag. Det kostar dig dock en självrisk OM du skulle ha typ en drulle-försäkring som täcker det hela. Men jag bedömmer det som ett klockrent fall av gratis nya byxor alternativt gratis lagning. Erik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hål i skidbyxor!!
Tillbaka
Topp