Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hål mönster Duke PT
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1275344" data-attributes="member: 29440"><p>Jag monterade med den gamla mallen i helgen och justerade manuellt till 46x38mm och det blev bra.</p><p>Dock sitter mina Touringsulor väldigt tight i bindningarna när förspänningen var tätt inställd.</p><p>Fick även skruva ner AFD plattan i botten men det kändes ändå tight i höjdled.</p><p>Sulans nedre framkant på tån tar även i lite i bindningen vid en viss vinkel när man går. Gummisulan och bindningen fjädrar där så säker inget problem.</p><p>Men verkar ändå inte som pt är hundra anpassad för den tjockare sulan på iso 9523</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1275344, member: 29440"] Jag monterade med den gamla mallen i helgen och justerade manuellt till 46x38mm och det blev bra. Dock sitter mina Touringsulor väldigt tight i bindningarna när förspänningen var tätt inställd. Fick även skruva ner AFD plattan i botten men det kändes ändå tight i höjdled. Sulans nedre framkant på tån tar även i lite i bindningen vid en viss vinkel när man går. Gummisulan och bindningen fjädrar där så säker inget problem. Men verkar ändå inte som pt är hundra anpassad för den tjockare sulan på iso 9523 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hål mönster Duke PT
Tillbaka
Topp