Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hälgrepps pads att limma på pjäxan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 1291157" data-attributes="member: 33485"><p>Jag har gjort tusentals hälgrepp genom åren och den gröna (förutsatt att vi pratar om nittos cellplast, ljusgrön perforerad, orange behöver inte tas upp) funkar om man vill göra en liten skillnad. Blå kräver lite mer jobb med fasning i kanter för att bli bekväm och eventuellt en liten inåkningsperiod, beroende på vilken typ av hälgrepp en väljer att göra.</p><p></p><p>På mina egna pjäxor (25.5 till 267/271mm fötter) använder jag blå och en modifierad version på halv fjäril. Det är obekvämt i början men inte värre än en ny sprutsko imho. För kunder använder jag givetvis olika men i regel slutar det med blå. All form av påbyggnad på innerskorna är en form av volymreducering.</p><p></p><p>De har haft plasten i fråga på siten förr, är den inte kvar går det säkert bra att maila och få hjälp</p><p></p><p></p><p>Edit</p><p>Den blå sidas på fjellpuls är samma som Skistore har</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 1291157, member: 33485"] Jag har gjort tusentals hälgrepp genom åren och den gröna (förutsatt att vi pratar om nittos cellplast, ljusgrön perforerad, orange behöver inte tas upp) funkar om man vill göra en liten skillnad. Blå kräver lite mer jobb med fasning i kanter för att bli bekväm och eventuellt en liten inåkningsperiod, beroende på vilken typ av hälgrepp en väljer att göra. På mina egna pjäxor (25.5 till 267/271mm fötter) använder jag blå och en modifierad version på halv fjäril. Det är obekvämt i början men inte värre än en ny sprutsko imho. För kunder använder jag givetvis olika men i regel slutar det med blå. All form av påbyggnad på innerskorna är en form av volymreducering. De har haft plasten i fråga på siten förr, är den inte kvar går det säkert bra att maila och få hjälp Edit Den blå sidas på fjellpuls är samma som Skistore har [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hälgrepps pads att limma på pjäxan
Tillbaka
Topp