Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
hälhöjare eller ej på marker duke
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 863412" data-attributes="member: 32948"><p>Har läst igenom din fråga flera gånger, och försökt förstå vad det här handlar om - men det går inte! Det är totalt omöjligt. </p><p></p><p>Jag misstänker att du undrar något om hälhöjare på marker duke, så jag kan ju alltid ge dig några grundläggande fakta om den: </p><p>* Det finns en hälhöjare på marker duke. </p><p>* Man kan ha den i olika lägen. Ingenting, jättemycket, och mittemellan. Välj själv. </p><p>* Det går att prata med varandra när man använder hälhöjaren. </p><p>* Hälhöjare är nödvändigt oavsett vilken typ av pjäxa du använder. Är det brant behöver man höja hälen. </p><p>* Hur du ska ha hälhöjaren märker du själv väldigt fort när du är ute och går. prova runt mellan de olika lägena så förstår du. (Ju brantare, ju mer hälhöjning)</p><p>* Om man inte har hälhöjare, kommer de bli oerhört jobbigt att gå uppför</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 863412, member: 32948"] Har läst igenom din fråga flera gånger, och försökt förstå vad det här handlar om - men det går inte! Det är totalt omöjligt. Jag misstänker att du undrar något om hälhöjare på marker duke, så jag kan ju alltid ge dig några grundläggande fakta om den: * Det finns en hälhöjare på marker duke. * Man kan ha den i olika lägen. Ingenting, jättemycket, och mittemellan. Välj själv. * Det går att prata med varandra när man använder hälhöjaren. * Hälhöjare är nödvändigt oavsett vilken typ av pjäxa du använder. Är det brant behöver man höja hälen. * Hur du ska ha hälhöjaren märker du själv väldigt fort när du är ute och går. prova runt mellan de olika lägena så förstår du. (Ju brantare, ju mer hälhöjning) * Om man inte har hälhöjare, kommer de bli oerhört jobbigt att gå uppför [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
hälhöjare eller ej på marker duke
Tillbaka
Topp