Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hålla händerna varma.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eHogstrom" data-source="post: 609179" data-attributes="member: 76398"><p>Tumvantar! Silvervantar!</p><p>Silvervantar (Ingen aning vad dom hete egentligen?) är riktigt grymma imo. Trist att man tappade bort sina och att man fick dom i present så jag har ingen aning vars man finner nya. Annar ska väl Läder hålla värme rätt bra?</p><p>Hört bra om Hestras läderhandskar, vet att POWgloves har några liknande också som jag tror starkt på (genom marknadsföring, aldrig testat lr liknande).</p><p></p><p>Ett litet tips är väl att det är "baksidan av handflatan" som behöver värmen.</p><p>Finns ju även värmeplattor som du kokar, kommer ihåg att jag körde med det tidigare, men slutade då jag inte orkade koka upp dom.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eHogstrom, post: 609179, member: 76398"] Tumvantar! Silvervantar! Silvervantar (Ingen aning vad dom hete egentligen?) är riktigt grymma imo. Trist att man tappade bort sina och att man fick dom i present så jag har ingen aning vars man finner nya. Annar ska väl Läder hålla värme rätt bra? Hört bra om Hestras läderhandskar, vet att POWgloves har några liknande också som jag tror starkt på (genom marknadsföring, aldrig testat lr liknande). Ett litet tips är väl att det är "baksidan av handflatan" som behöver värmen. Finns ju även värmeplattor som du kokar, kommer ihåg att jag körde med det tidigare, men slutade då jag inte orkade koka upp dom. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hålla händerna varma.
Tillbaka
Topp